måndag 27 juni 2011

Gamla tider

Yey! Vilket kul fynd jag just gjorde. Förr i tiden (pre-kiddo) då jag sprang som mest mätte jag mina rundor på jogg.se och tog tid med klocka. Sen förde jag in dem på Adidas running, vet inte varför men hade inte så bra koll på statistikverktyg på den tiden.

Idag kom jag på att den sidan som jag inte besökt på flera år kanske fanns kvar - och det gjorde den! Och jag lyckades klura ut mitt lösenord.

Så kul att se hur jag sprang då. Många långa rundor, riktigt bra tider (fast säkert oexakta så det är svårt att bedöma hur snabb jag egentligen var). Som mest sprang jag i slutet av 2007/början av 2008, rätt ofta en mil och oftast under 5.30-hastighet. Grymt! Dit vill jag igen.

Framför allt måste jag börja springa längre, i långsam takt istället. Det är bättre att sikta på att springa i 45 minuter - en timme och sen får jag se hur långt jag hinner helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar