måndag 25 juli 2011

Dagens träning: Styrketräning (axlar), intervallöpning, promenad

Åh vad glad jag är hörni att det går så bra att lämna in kotten på miniSATS! Idag då jag efter en halvtimme skulle gå och hämta (vågar inte gymma så länge ännu, hönsmamman) var det någon som inte var särskilt sugen på att bli hämtad. Som hellre ville bygga ett torn av klossar.

Jag tränade axlar i alla vinklar, först lite släng och lyft och kräng med en kettlebell i variation och efter det hantlar.

Avslutningsvis 10 minuter intervallspring på löpbandet bara för att jag hade spring i benen.

Och så promenad i regnet, 45 minuter, nu på kvällen.

Men ryggen, den vill inte helt bli bra så imorgon blir det naprapaten. Jag brukar gå till Naprapathögskolan men de har ju stängt över sommaren, några tips i Stockholmsområdet? Jag vill hitta en tid imorgon eftermiddag.

Nån konstig brud på gymmet som smygfotade sig själv hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar