lördag 16 juli 2011

Muskler växer i vila

Sambandscentralen för mina muskler ringde nyss.

"Hej, du asså vi är helt slut, vi undrar om vi kan lägga om lite i verksamheten och köra vilodagen idag istället? Vi kan inte leverera idag vi har fullt upp med uppbyggnaden av nedbrutna muskelfiber."

Jag svarade att det går visst bra. Men en rejäl PW orkas väl med i alla fall?

"Jodå, det ska vi nog fixa. Så lovar vi att återhämta oss till imorgon och leverera optimalt!".

Tack, då vet jag. Nu går vi ut!


3 kommentarer:

  1. Försökte mig själv på en PW idag. Men icke sa nicke, fick vända efter 10 min pga en ilsken huvudvärk ;/

    SvaraRadera
  2. Usch då - kanske lågtrycket? Många får huvudvärk av det. Bra att du vände i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Ha ha bra och roligt skrivet :) Jag tog också vilodag idag :)

    SvaraRadera