fredag 29 juli 2011

Och hon går i måååål!


Fyra veckor senare. Över 50 träningspass och promenader. Massor av tonfisk, kesella, grönsaker, proteinpulver. Många hundra kettlebellssvings. Korta och långa löpturer. Trötta mornar på gymmet. Sega kvällar på promenadstigen. Proteinfluff, ostkaka och black bean brownies. Vatten, vatten och mer vatten. En förstående familj. Träningsvärk på nya ställen. Muskler på nya ställen! Antydan till magrutor. Allt snabbare kilometertider. Endorfinkickar. Finare hud. Kläder som sitter perfekt. Tyngre vikter på stången. Mental styrka. Självförtroende. Sug efter mer.

Hårt arbete ger resultat.
Du kan också!

Fler bilder och jämförelser senare idag förstås.

10 kommentarer:

  1. Vilket enastående resultat!! Bra jobbat! Superinspiration!

    SvaraRadera
  2. Jeansen vill vi se på förstås!! Härligt att gå i mål, sånt här fokus tar mycket energi kan jag tänka. Suveränt bra jobbat i alla fall, ser fram emot att läsa om framtida utmaningar :-)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat fina du!!! Du är verkligen en sann inspirationskälla!! Du kanske kan bli min pt :-)

    SvaraRadera
  4. Jag vill också se hur jeansen sitter på! :) Du har jobbat grymt bra! Spännande att se vad du hittar på i framtiden :) Åh, jag har sån träningslust men får inte träna på två veckor - jävla antibiotika :(

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa för ert stöd! Utan bloggen hade nog resultatet inte blivit så bra.

    SvaraRadera
  6. Grymt bra jobbat!

    SvaraRadera
  7. Du är så rackarns grym, älskar dina linjer i låren! Sånna där ska jag också skaffa mig :-)

    SvaraRadera
  8. Helena: Tack!!!

    Perla: Japp, lite extra framhävda av olja på bilden där. Men visst är det fint. Då är det styrketräning som gäller, det vet du va - inget fjuttande ;)

    SvaraRadera