fredag 22 juli 2011

Resultat v.3: jeansprovning!

Klicka på bilden om du vill göra den större.

Fredag är det och här kommer bilderna som ni väntat på!

Smaljeans går nu mera att stänga, fantastiskt. Det går rätt lätt att knäppa gylfen men de sitter som ni ser inte så smickrande i sidorna - jag märker att jag har lite lösare hud precis där eftersom jag haft en stor bebbemage.

Men de är så pass bekväma att jag skulle kunna ha dem nu, åtminstone en kort tur på stan innan det blir för instängt.

Annars tja, ytterligare definition på magen, även bröstmusklerna börjar synas. De sista bilderna kommer jag att ta om en vecka och då får ni ser även bilder i underkläder, som jag tagit varje vecka.

Stolt!

9 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt! Fantastiskt bra jobbat, hurra!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! HUr många kg har du gått ner under dessa veckor?

    SvaraRadera
  3. Så himla grymt bra jobbat, du verkar så sjukt fokuserad. Kram!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket alla, stor kram till er!

    SvaraRadera
  6. WOW fint fint!!!! Lycka till med allt du gör!

    SvaraRadera
  7. Detta gör mig så sjukt peppad! Jag har äntligen börjat tagit tag i mig själv och planerar att börja träna röra på mig mer, jag är inte tjock men vill bli mer slim/tränad känner mig just nu lite förvirrad över allt och vet inte riktigt vart jag ska börja.. Har inte råd att börja gå på gym än så har letat fram träningar att göra hemma, kosten är dok väldigt svår alla skriver så olika å för någon som tjänar dåligt vill man ju hitta så billiga alternativ som möjligt :P läser nog vidare och ser om jag kan hitta lite fler saker som får mig inspirerad!

    SvaraRadera