fredag 29 juli 2011

Resultat v.4: jeansprovning! Slutresultat.

Tja, något lite mindre på sidorna kanske? De sitter i alla fall rätt bra nu skulle jag säga! Mission accomplished.

Tänka sig, mina gamla 26:or... som jag spatserade runt i senast några år innan jag blev gravid (efter en sommar av magsjuka utomlands också vill jag minnas - jag vägde kring 58 då så de har suttit lösare men så liten vill jag inte bli!)

Jag ska sätta ihop en bildkavalkad med de underklädesbilder samt bilder från sidorna som jag tagit veckorna igenom så får ni se bättre.

4 kommentarer:

  1. Det är mindre på sidorna! Verkligen mission accomplished :) Vad stannade vågen på? Visst var det ca 65 du ville komma upp i sen? Bygga muskler :) Ska bli kul att följa din "byggtid" :) Har du innan och efter mått också? Det är kul :)

    SvaraRadera
  2. Så himla bra gjort, har följt din blogg slaviskt och är sjukt imponerad, kommer fortsätta följa dig. Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Emma: Vågen är på detsamma som när jag vägde mig senast, 62-63 tror jag (var ett par dagar sen). Så sista veckan har jag inte tappat vikt (eller ja kanske fettvikt och lagt på mig muskler, I wish!). Vill inte halka under 20 i BMI så nu är det uppåt som gäller!

    Emelie: åh tack, jag blir superglad att höra det. Det är ju precis så jag vill att ni ska känna. Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Jag snubblade in på din blogg och såg dina jeansbilder. Fasen vad bra jobbat! Har lagt till din bligg som favorit och plockat fram löparskorna. Beach 2012!! :)

    SvaraRadera