söndag 24 juli 2011

Suck och pust

Tillåt mig gnälla över en rad saker som gör mig på dåligt humör idag.

Inatt vaknade kotten och ville leka mellan 03.30 - 06. Det ville inte jag men eftersom förälder 2 inte var hemma var det bara att masa sig upp. Ett par smörgåsar och en kopp te slank ned, en proteinfattig frukost en piggare version av mig själv nog inte skulle valt.

Så nu är jag trött, sur för att dagen fick en dålig start och dessutom: röda veckan på ingång. Enligt min praktiska app Period tracker så infaller denna precis på fredag - då jag vill avsluta formtoppningen med några fina bilder.

Jag blir alltid svullen av flera vattenkilon vid den tiden på månaden och kommer förmodligen absolut inte känna för att klämma mig i smaljeansen, förmodligen hellre mjukisbyxor med resår.

Små bekymmer: bäst luftade i ens egna blogg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar