torsdag 18 augusti 2011

Dagens träning: Lazy by Elbe

Idag var jag trött och seg och dessutom öppnade miniSATS en halvtimme för sent på grund av sjukdom. Så jag köpte en tidning och tänkte att jag går dit och lattränar på cykeln. Så jobbar vi i min verkstad nämligen.

Men sen kom jag igång och hade sällskap av vännen M på varsin trampeskutt och vi babblade och flåsade av bara den. Vi har båda blivit riktiga träningsnördar och utbyter tips, diskuterar kost och skvallrar. Och även om jag cyklade och läste sen låg pulsen kvar på max och jag hann till och med med några plankor så kändes det som en bra dag. Jag har ändå tränat igenom alla muskler så det passade perfekt att mest låta hjärtat jobba.

Imorgon är det vilodag för på lördag blir det - exhalterad paus - hinderbana igen!

P.S. Mitt hår är nasty. Mer om det sen. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar