torsdag 11 augusti 2011

Formcheck: axlar

Projekt muskelbygge har ju inte riktigt börjat än men jag märker redan resultat på de små axlarna, de gillar att de fått mer mat och har formats av min skärpta träning. Jag vill inte bli biffig men jag tycker det är fint - och väldigt användbart - med starka axlar. Perfekt när jag häver mig upp på de där 2-metershindren på hinderbanan...

Nu blir det gymmet - miniSATS har öppet på eftermiddagen på torsdagar och imorse jobbade jag och gick ärenden så det blev ingen träning då. Jag är lite nervös att det ska vara fullt med barn men minstingen är så social så det går nog jättebra. Sen blir det handling och ikväll storkok av matlådor!

Väldigt svårt att klura ur hur man spänner axlarna på bild dock - fitnesstävlande som kan svara?

8 kommentarer:

  1. Snygga axlar! Jag kan se en liten axelådra skymta! :D

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga axlar! Bra jobbat! Jag försöker oxå träna upp min just nu med kettlebells-övningar och Arnold-pressar. :)

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Älskar muskulösa axlar!

    SvaraRadera
  4. Men du, det syns ju stor skillnad!! Får vi se nån sån där jämförelse-bild framöver? Överkropp räcker ju, och jämföra med sista jeans-bilden eller så. Snyggt! Nu vill jag också få gym-bilder på olika övningar du kör när du bygger axlar. Vill ha vill ha vill ha :-)

    SvaraRadera
  5. Gud vad snygg du är och jag älskar din blogg, tack för all inspiration. Håller med tidigare visa gärna vilka övningar du gör, jag vill oxå ha så snygga axlar....../ Karin

    SvaraRadera
  6. Räkan: Hihi jag såg den med men jag vågade inte skryta med den i text :)

    AL: Åh tack, kettlebells har gjort skillnad för mina axlar.

    Trillingnöten: Tack, jag med :)

    Beata: Det är inte såå stor skillnad, ni har ju inte sett en före-bild där jag spänner axlarna som jag gör nu. Det var ett fördelaktigt foto hehe... err. Men lite har det allt hänt! I nästa vecka ska jag be min vän Miah att fota mig då jag kör. Jag har börjat köra mkt axlar med kettlebells samt medicinboll och viktplatta. Och framför allt, det jag tror gjort skillnad - axlar flera ggr i veckan.

    SvaraRadera
  7. Åh snyggt!!! Verkligen! Ser fram emot att se lite bilder från gymet då ;-).

    SvaraRadera
  8. Karin och Emelie: Åh vad fint sagt, tack! Jag ska verkligen återkomma om detta.

    SvaraRadera