måndag 22 augusti 2011

Lista: Just nu

För ett år sedan: Var jag mammaledig, förmodligen ute på en höstruskig långpromenad med vagnen eller på en mysig fika med mina mammavänner.

För en månad sedan: Hade jag just påbörjat den sista vardagsveckan av min formtoppning och såg fram emot fredagen, kände mig trött på den strikta maten men samtidigt otroligt glad över mina fina resultat.

För en vecka sedan: Satt jag här vid min iMac och jobbade hårt mot en deadline på ett roligt projekt!

För ett dygn sedan: Lagade jag en misslyckad coleslaw till resten av våra delikatesskorvar (råkade vända skärplattan i food processorn fel så det blev mos istället för riven vitkål).

För en timme sedan: Gick jag på Alvedon, stod i lekparken i varma kläder och knuffade på en gunga.

För fem minuter sedan: Låg jag i sängen, spelade Angry fields på telefonen och åt chokladglass!

Nu: Lyssnar jag på ljudet av badande familj, smuttar hett te och bloggar.

För en timme sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar