lördag 20 augusti 2011

Lördag: Lerlängtan och korv

Vi bokade tyvärr av hinderbanan idag på grund av regnet. Inte av rädsla för att åla i lera, utan för att hindren blir hala och farliga och jag skulle snarare komma hem med en stukad fot än en bra varvtid.

Så vad står på schemat då? Tja, regn är ju alltid härligt väder för löpning så kanske hinns ett pass med under den tidiga kvällen. Och så ska jag försöka göra blomkålspizzabottnen ni berättat om. Ovanpå den ska delikatesskorv få breda ut sig, jag shoppade loss igår. Gillar ni korv? Jag älskar korv. Av bra kvalitet förstås, den har ett oförtjänt dåligt rykte tycker jag!

Men innan dess - fint besök, som också ska få presentkort på korv i gåva :)

Kära korv visst finns det plats för dig i en hälsosam diet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar