söndag 28 augusti 2011

Mesig mässa

Tja, jag kanske är orättvis mot Scandinavian Sport & Fitness Festival nu. Det är första året som den arrangeras så några barnsjukdomar är nog att vänta. Men den var inte mycket att hänga i chinsräcket.

Då jag kom dit, strax innan 11 på söndagen, var det tomt... väldigt tomt. Tomt på besökare (vilket förklarar varför ett pressleg var så pass lätt att skaffa sig) men även tomt på utställare. Tre-fyra monstermontrar (militären, fryshuset, någon segway-bana) Några mindre shoppar (Gymgrossisten, Herbalife) och inte så mycket mer. En halvt öde scen med dånande musik och en entusiastisk instruktör, men 'ont i hjärtat'-tomt nedanför.

Jag hittade genast en naprapatmonter och tog plats på bänken, vilket hindrade mig från att delta i några våghalsiga övningar efteråt (ont, men skönt).

Poledancing-montern såg spännande ut men jag kände inte för att ensam slänga mig runt stången. Det fanns även någon typ av fitness-rockringar, catslides och gymstick som jag inte har en aning om vad det var.

Annars... inte så mycket. Men gratis är gott ändå förstås.

Bäst för barnen


Hallå... hallå?


Fystest


Ah, nu har jag hittat rätt


Zumbakläder - inte min kopp te


Tidningar, lurar, kräm, vitaminer, handduk, DVD, 200 pix på Gymgrossisten. Sweet!


Dubbeltydigt?

Hula hula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar