fredag 9 september 2011

Formcheck: Baby got back

Efter fyra naprapatbesök kände jag att det var dags att se hur det stod till där bak egentligen. Jag har ju fått bakläxa på muskelutvecklingen i mitten av ryggen och satsat på att stärka upp det partiet.

Jag är fortfarande inne i min "träna lustbetonat utan större fokusmål"-period och styrketränar inte efter ett strikt upplägg. Jag kör lite då och då när jag får lust men i oktober är det dags att lägga upp ett schema.

Och det syns på ryggen tycker jag - jag blev förvånad då jag såg bilden hur snett allt satt och musklerna är olika stora... Men där i mitten har jag definitivt blivit lite bulligare!

Innan ni säger något - min Mr tog bilderna i sovrummet under ljuset från vår skuggkastande taklampa och den har gett mig lite extra smickrande definition som jag måste erkänna inte finns där (och en massa konstiga rynkor och veck också).

3 kommentarer:

  1. Wow, strong mama! Och armarna och axlarna... Hard work pays off! Längtar tills jag är av med det fläsk jag vill få bort och kan börja tänka på annat - som att bygga rygg så att det syns :-)

    SvaraRadera