fredag 30 september 2011

Fredagsspurt

God morgon! Helgen nalkas och massor att göra, idag kommer fotona på vår lägenhet. Utsikten gör sitt för försäljningen tror jag definitivt, härligt att vakna till detta varje dag - jag blir sugen att sticka ut och springa!

Kör ett snabbt gympass nu sen är det massor hemma som behöver fixas; ställa tillbaka allt vi flyttat undan, tvätt, hämta paket, räkningar och Traderande. Pust! Och då har jag dessutom väldigt lite jobb att göra denna vecka - förlåt ni som jobbar hårt idag, jag vet att ni säkert tycker att jag har det lätt.

12.15 ska sjukgymnasten kolla och knåda och ikväll blir det stormiddag ute med släkten, storebrorsan fyller jämnt idag.

Men nu - fokus! Träningsvärk i rumpa, rygg, armar. Vad blir kvar?! Får nog bli ett konditionspass idag. Kram!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk utsikt! Jag lade ut en bild på min utsikt igår, kunde inte låta bli när det är så vackert med höstlöven. Hoppas att du får en härlig dag och ett härligt pass:) Nästa utmaning för mig (om 3,5 v) blir nog rumpa...

    SvaraRadera
  2. Själv ska jag satsa på ryggen och chins nu!

    SvaraRadera