onsdag 14 september 2011

Gå vackert

"Det var längesen du gick på en kvällspromenad" sa Mr nyss. Vi tänker lika. För jag satt själv och funderade på hur i allsin dar jag skulle kunna jobba upp hungern igen efter en mättande middag (resten av blomkålsplättarna + fetaostbiffar). Alltså upp till den nivå som krävs för att jag ska orka äta upp halva den där korven med risgrynsgröt som min käraste köpt till sig själv (ni vet DOM livsmedlen: du köper dem aldrig och påstår att du inte äter dem men då han köper, ja då äter du....!)

Hmm.

Så nu går jag här. Iklädd hans gamla fotbollströja och mina ännu äldre fjortisbyxor. Mössa + brillor. Skönt att det är höst och mörkt...

1 kommentar:

  1. Min sambo jobbar kväll i veckan så jag är fast i huset med mini. Blir därför extra sugen på en kvällspromenad.// K

    SvaraRadera