onsdag 21 september 2011

Länkkärlek tillbaka till er

Fina bejbs. I mitt statistikverktyg ser jag ofta att ni i era egna bloggar har mig på era blogrolls. Jag brukar gå in och kika regelbundet men alla hinner jag inte se. Nu tänkte jag ge tillbaka lite lovin genom att lägga upp en lista här på de bloggar som länkar till Smaljeansen, se i högerkanten under beskrivningen.

Det kommer att ta ett tag innan listan fylls, det är nämligen först när någon klickar på länken på era sidor som bloggen läggs till. Så ha tålamod. Men det ska bli riktigt spännande att se hur många ni är!

Kram Elbe

3 kommentarer:

  1. Vilken kul grej :)Jag gillar din blogg supermycket, men är så dålig på att kommentera! sorry!

    SvaraRadera
  2. Äh, det gör inget! Så länge du läser blir jag glad :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Just idag länkar jag till dig faktiskt :-) om receptet på rawfoodbollarna du gjort med kikärtor! Gott!

    SvaraRadera