torsdag 22 september 2011

Om 1,5 månad


...befinner jag mig förhoppningsvis joggandes på en strand. Jag och Mr drar iväg på semester bara vi två till ett SPA i Marrakesh, Marocko i tre nätter. Det blir första gången vi är ifrån kotten så länge - farföräldrar och morföräldrar rycker in. Det kommer vara nervöst och vi kommer säkert att längta men det blir nog också en helt fantastisk resa.

Jag ser fram emot sådana enkla nöjen som en lugn flygresa i vuxensällskap, att ligga i sängen länge tillsammans om mornarna, att dricka goda sommardrinkar utan att tänka på vem som ska hålla sig nykter eller som ska gå upp tidigt nästa dag. Eftersom resan ska gå i avkopplingen och tvåsamhetens tecken tänker jag inte leta upp något svettigt källargym, simning och jogging får räcka och förhoppningsvis får jag med min älskade ut på en tur - något som inte hänt sedan kotten blev till : ) Utöver det massor med välförtjänt vila i solstolen med en bra bok!

3 kommentarer:

  1. Låter underbart! :) Ni kommer ha det hur härligt som helst.

    SvaraRadera
  2. Åh tack, ja jag tror också det. Så härligt att längta!

    SvaraRadera