torsdag 29 september 2011

Professor Protein i farten

Lyssna på det här då: Mina proteinpannkakor ni vet? Med lite god vilja tycker jag att de då de kallnat påminner om lasagneplattor (redan nu förstår ni vart jag är på väg va...?) Liksom mjuksega med tuggmotstånd. Tänk er en lasagne med köttfärs och prottepannkisar; "får det lov att vara lite protein med proteinet?"

Oj oj. måste provas. De sjuka saker som min hjärna kommer på alltså...

Men först - hem och fixa och be till vädergudarna. Fotografering av våningen 10.30. Sol över Stockholm please!

6 kommentarer:

  1. Haha, det kanske funkar! När jag lämnade på förskolan imorse sa de att det ska bli 20° varmt i Stockholm idag.

    SvaraRadera
  2. Och en annan sak, jag älskar all fakta som kommer fram i svtprogrammet Landet brunsås. Först om varför svenskar älskar kött, sedan socker och nu senaste avsnittet om fett. Gotta love it!

    SvaraRadera
  3. Låter jättegott:-) Jag ska prova Beatas lasagne i nästa vecka, kanske ska peta in lite pannkakor där :-)

    SvaraRadera
  4. Smart! Ska också testa nästa gång det blir lasagne!

    SvaraRadera
  5. Haha vilken bra idé! :) Får man länk till er lägenhet? :) Är en sucker för hus, lägenheter osv. Flitig besökare på hemnet :P

    SvaraRadera
  6. Nadja: Jepp, solen kom fram! ...och visade hur dåligt putsade fönstren var :) Landet Brunsås såg jag förra säsongen av och tyckte den var så där. Men ska kanske kika på Play nu då.

    Lotta och Beata: Det är tydligen lasagemania idag :)

    Emma: Njae det känns lite för privat men jag kan skriva några ledtrådar så får du surfa runt hehe...

    SvaraRadera