måndag 12 september 2011

Pust

Näe, det var inte mycket tåga i denna trötta morsa idag. 4,7 km och trots ambitioner gick jag för hårt ut och fick stanna och gå en bit där i mitten.

Dessutom vet jag inte hur jag bedömde vädret då jag rotade fram mina vintertights ur garderoben, ett par säkert sju år gamla Adidas Climacool med vadderade partier som gjorde att jag kände mig allt annat än cool. Klibb klibb!

Men träning är träning är träning! Och jag mötte många gulliga barnvagnsrullare som log emot mig och gav mig energi. Jag känner någon slags hemlig samhörighet fast de har ju förstås ingen aning att jag är mamma.

4 kommentarer:

  1. bra kämpat, jag hatat när det det blir för mycket kläder// K

    SvaraRadera
  2. Du är så rackarns inspirerande!!

    SvaraRadera
  3. holy guacamole,bra jobbat! Jag är själv mest nöjd när jag genomfört motiga och sega pass. Att springa när det går fort och lätt är ju ingen konst...

    SvaraRadera
  4. Tack rara ni! Det är ni som får mig att springa vet ni ; )

    SvaraRadera