fredag 30 september 2011

Smaljeansen utmanar: Äkta vara

Hej alla bloggtjejer med snyggobilder. Tusen tagna, en hamnar på bloggen. In med magen, Photoshop, rätt ljus. Vad sägs om att bjuda på verkligheten ibland?

Min rumpa i smickrande ljus och ur rätt vinkel, bildkontrasten förstärkt. Samt min rumpa i skoningslöst gryningsljus, smilgroparna kan inte gömma sig!

Min mage spänd, utsträckt och bildkontrasten förstärkt. Samt min goa mage då jag sitter ned och överskottshuden efter preggotiden lägger ut sig som ett mysigt litet täcke.

Nu är det er tur! Någon mer som vågar bjuda på äkta vara?

27 kommentarer:

  1. I like it!! Jag är inte en av bloggarna med snyggo-bilder. Mina "naken"bilder är ganska äkta vara. Har inte photoshop eller fattar sånt där och slappnar av i magen för att man ska se ordentligt, är iofs inte smal även om jag drar in magen till tusen! Modigt och bra, tack för verkligheten, du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Tack bästa du! Jag har inte photoshop så jag har inte så snygga bilder.... Du är en av de tjejerna som jag avundar för din sjukt snygga kropp (det motiverar mig) och jag ÄLSKAR att du vågar visa ärliga bilder.. Tack tack tack! Du är SÅÅÅÅÅ bra!

    SvaraRadera
  3. Cool inlägg!

    Jag hörde förresten att om man har skrattgropar på låren så har man ett glatt underliv! ;-)

    Trevlig Helg!
    /Cilla

    SvaraRadera
  4. Shit vad du är cool & modig, har ingen blogg men annars hade jag lätt hängt på!

    SvaraRadera
  5. Fy farao, vad jag gillar dig!!

    SvaraRadera
  6. Du är så jävla grym!!

    SvaraRadera
  7. Älskar dig! Det finns inte många som skulle våga, väldigt starkt gjort!

    SvaraRadera
  8. Fiiiin rumpa på båda bilderna. Och fiiiin mage på båda bilderna. Tack för att du vågar dela med dig! Du är grym! Och en förebild för många :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. ååå jag vill bara krama om dig! Du är så bra och så inspirerande :)

    SvaraRadera
  10. Taaack!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  11. Underbart inlägg! Jag vågar inte, men lägger inte ut bilder utan kläder, det hade inte varit en vacker syn. Hade jag varit anonym så kanske :)

    Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  12. Fantastisk! You make my day:D
    Siri

    SvaraRadera
  13. Åh vilket bra inlägg! Tack snälla för att du vågade:) Jag har ingen blogg att lägga ut bilder på och ärligt talat vet jag inte om jag hade vågat...

    SvaraRadera
  14. Du är superfin! Tro aldrig nåt annat.

    SvaraRadera
  15. Grymt! Härligt att se din ärlighet.
    Ärligt är och förblir härligt!

    Keep it up!

    SvaraRadera
  16. ÄLSKAR älskar älskar (!!!) denna blogg! Så ärlig och välbehövlig! Tack kära du! Underbart inlägg.

    SvaraRadera
  17. Tack fina, fina ni. Aldrig har väl mina celluliter fått så mycket kärlek hehehe. Många varma kramar och jag håller tummarna för att fler vågar visa 'baksidan' ;)

    SvaraRadera
  18. Gud! Bästa blogginlägget ju!

    SvaraRadera
  19. Sen kommentar på gammalt inlägg men faan vad bra! Har funderat mycket på just det där med att lägga upp snyggobilder och inte de mindre smickrande. Modigt av dig! Det är ju verkligheten, ibland snygg ibland mindre snygg :) Bra!

    SvaraRadera
  20. Tack för magbilden... undrar jämt över allas magar. Du är fin!!

    SvaraRadera
  21. underbart inlägg! grymt!

    SvaraRadera
  22. Måste också tacka! Min mage ser exakt ut sådär när jag sitter och jag har undrat över varför det bara är jag som har den där extra huden! Tack tack tack! Det är det HÄR som är sann inspiration. Alla perfekta bilder känns ju bara alldeles ouppnåeliga och man blir mest deppad!

    SvaraRadera
  23. Alltså...helt förlösande skönt att läsa detta! En sund och vältränad tjej med både kunskap, sinne för humor och förmågan att inspirera. Älskar att du är så verklig och bjuder på precis hur det är! Blir så pepp! Kommer nu att sluta läsa bloggar från träningsperfektionister som bara får en att må dåligt..Din blogg ersätter dem allihop.

    SvaraRadera
  24. Har själv gjort ett inlägg om detta nu!

    SvaraRadera
  25. You rock! :)
    Tack för detta - och alla de andra - helt fantastiska inlägg.

    SvaraRadera