torsdag 13 oktober 2011

The city

Är de här soliga höstdagarna inte bara helt underbara? Jag blir sugen på bärplockning och korvgrillning och på att ströva i skogen, sånt som min barndoms höstar var fyllda av.

Men back to reality; torsdagsmorgon i ett pulserande Stockholm, bryggkaffe i pappmugg på tunnelbanan. Människorna som myror på väg till jobbet, skogen långt borta och jag får gå till gymmet istället!

Jag tänkte gå på ett SATS mer centralt eftersom jag har ärenden i stan, alltid kul att variera gymbesöken. Ska klura också över mitt nya styrketräningsupplägg som jag inte riktigt kommit igång med ännu. Vardagen tar mycket tid just nu men jag säger som jag alltid gör; det är tur att jag har hela livet på mig!

Ha en skön söndag och fortsätt gärna att skicka in förslag på önskeinlägg, ni inspirerar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar