måndag 17 oktober 2011

Lunch!

På menyn idag: Midsommarröra (kändes att jag behövde locka fram sommarminnen denna gråa dag) och grön paprika ovanpå proteinbröd, smaksatt mineralvatten till, mums! Innan dess en proteindrink efter styrkepasset på vägen hem.

Elbes midsommarröra:
Keso fyra sorters lök (eller naturell Keso + hackad gul lök och gräslök)
hackat hårdkokt ägg
kaviar

Träningspasset gick bra, snabbt och effektivt vilket vad skönt för jag känner mig väldigt stressad idag över många måsten. Jag märkte att jag skulle ha orkat lyfta mer i flera av övningarna men jag ser det här första varvet som en trial and error, jag lär mig i vilken ordning övningarna passar bäst, vilka inställningar och vikter som funkar. Dessutom blir det härligt att garanterat få höja nästa gång :)

Ikväll är det visning igen, jag fixar lite här hemma samt försöker få något jobb gjort samtidigt som någon borrar extremhögt på andra sidan väggen, suck.

Dags att svara på alla fina och kluriga kommentarer är det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar