tisdag 18 oktober 2011

photofun

Jahapp, vad kan man göra en regnig dag full av funderingar? Fotografera lite kanske. Jag måste ju ta några "före"-bilder så vi kan checka om jag fått några muskler i slutet av december. Som är om redan 12 veckor (gulp!)
Näe, 12 veckor är ändå rätt länge. Och därför kommer jag absolut inte köra lika strikt som under sommarens formtoppning. Eller, nu kanske ni missförstår mig. Självklart satsar jag men i somras valde jag under fyra veckor medvetet bort mycket av det som gör livet värt att leva. Och det går under en kort period men i 12 långa veckor, då måste man leva lite också. Så vi får se! Framåt kommer det ju garanterat att gå, härligt och sant.

Plus, nu handlar det ju mest om att äta, äta, äta ;)

En rejäl redovisning av vad jag fotat idag får ni se först på slutet eller ja, kanske vid något pitstop i mitten men lite smakprov kan jag bjuda på. Jag tror att jag kommer skratta åt de här musklerna om tre månader...

6 kommentarer:

  1. Love it! Redan ursnygg, ska bli spännande att se vad som komma skall. Håller för övrigt med, under 4 veckor kan man försaka en hel del, verkligen satsa järnet. 12 veckor får vara lite mindre strikt. Det ger nog bäst utfall.

    SvaraRadera
  2. Håller med Beatatjata, redan snyggt! Lycka till, ska bli spännande att följa :)

    SvaraRadera
  3. Allerede flott som du er, skal bli spennende å følge deg videre!! Lykke til, you go girl:D

    Siri

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande att följa, kommer nog bli sjuk spännande! Med din dicilpin kan du säkert nå oanade höjder. Lägg gärna ut hur styrkepassen kommer att se ut. Stort lycka till!

    SvaraRadera
  5. Du är snygg nu med! Ska bli kul att följa hur det går för dig :)

    SvaraRadera
  6. Tack alla gullungar :) Jag känner mig snygg - men nu ska jag bli STARK!

    SvaraRadera