måndag 24 oktober 2011

Svar på kommentarer!

Nadja, kul att du också drog ut på en promenix och lycka till med plankorna! Rapport sen tack! Emma Jo du undrar hur jag formtoppar och det är lite olika från år till år men du kan följa min senaste formtoppning till punkt och pricka om du börjar läsa bloggen den 1:a juli. NMT-Sara, tack för tipset om att det kanske är en svullen muskel, bra med sjukvårdskunniga som läser bloggen. Du får förresten gärna maila mig access till din blogg igen, kommer inte in. Beata, Bodyrock-tv har jag sett (och den där berömda tjejen) men aldrig provat ett pass, Myomytv känner jag inte till, båda ska kollas upp. Och scones, det är verkligen sååå gott! Charlotta undrar vad jag tycker om siten Din Träning och jag ska säga att jag fått länken till den några gånger och jag har hamnat där då jag googlat på övningar och den verkar bra. Dock tränar jag inte hemma så ofta men då jag gör det kan jag tänka mig att jag skulle plocka övningar därifrån. Ur estetisk synpunkt skulle jag dock vilja påpeka att den behöver en uppgradering ; ) Jenniekl, jag tycker det låter minst lika härligt hos dig för jag älskar snö. Fast då man promenerar med barnvagn är den inte lika bra...
Puss & Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar