måndag 28 november 2011

Formcheck: Liten tös satt på tillväxt


Har nästan glömt att visa den här bilden från Marrakesh. Eller kanske velat lite eftersom den så uppenbart är tagen av mig, på mig, för att visa upp mig. Ehum. Men så mycket som jag frekventerat den här bloggen i bikini finns ingen plats för blyghet längre! Nu åker den upp för den får mig på bättre humör.

I alla fall, här tycker jag verkligen att man kan se att jag blivit större, liksom jämnt över kroppen om ni förstår? Armar, axlar, bröst, lår, sidorna... Jag framstår inte som spinkig längre utan man ser att det ligger ett lager muskler under lite överallt på kroppen. Även om de inte är superdefinierade.

18 kommentarer:

  1. Wow! Behöver inte säga så mycket mer.

    SvaraRadera
  2. Wow! Du ser verkligen vältränad OCH kvinnlig ut. Snyggt! O apropå det där med att visa upp sig själv så får du tänka att du gör oss glada o peppade!

    SvaraRadera
  3. Wow! No more mr spink guy :-D! Lite till och du kan ställa upp i Luciapokalen!

    SvaraRadera
  4. YEAH!Vilken kropp!Måtte du känna dig såå nöjd!
    Du är jättefin! (Oj, massor med utropstecken blev det...men de uttrycker och förstärker mina ord som jag menar fullt ut). Det känns hoppfullt att se denna bild. Jag vet ju vilken tid och tanke du lägger ner på träning och kost. Du är ytterligare ett bevis på att det går! =)
    Tack igen för en superbra blogg, kikar in fleeera gånger om dagen. Föresten, har du läst på nåt om BioSignature(Charles Poliquin)? Kram

    SvaraRadera
  5. omg vad du tränat upp dig sen i somras!!!

    SvaraRadera
  6. Jättefin kropp! Man ser att du fått mer muskler, snyggt :)

    SvaraRadera
  7. Men för i h-vete! SNYGGA kvinna! Ge mig dina armar!...och magen...och benen...

    NU är det jag som hoppar ur soffan och tar tag i mitt benpass. Tack för den du!

    SvaraRadera
  8. Du är jättefin! Förstår att bilden får dig på bättre humör! Det syns att du jobbat :)

    Jag håller med ovanstående om att det är peppande bilder du lägger upp!

    SvaraRadera
  9. Du är inte lika spinkig som förut, det håller jag med om, men du har ju sjukt fina muskler, jämt fördelat över hela kroppen :P Du ser mer hälsosam ut nu...Starkt jobbat, lycka till!

    SvaraRadera
  10. Det ser ut som en välmående, stark och snygg kropp!! I den verkar det bo en positiv, ambitiös och stolt själ!!

    SvaraRadera
  11. Bra jobbat, du är supersnygg!

    SvaraRadera
  12. Smashing, veldig flott er du:)) Strong is the new skinny!
    Siri

    SvaraRadera
  13. Gud vad snygg du är!!! Har kollat tillbaka sen början av din blogg, och din kropp har verkligen förändrats på den här korta tiden, du är superhet!! (inte för att det var något fel tidigare ;))

    SvaraRadera
  14. Herregud kvinna vilka resultat du får!! Du är galet snygg och ser samtidigt hälsosam ut. Grattis!!
    Kram Jenny B

    SvaraRadera
  15. Stor eloge till dig! Klart du ska visa upp dig, det är din blogg och din kropp. Heja tjejen.

    SvaraRadera