söndag 20 november 2011

Helrenovering


Ingen träning idag, däremot själavård i form av mysigt besök samt kroppsvård. Jag låste in min i badrummet alldeles för länge för lite pampering; en lååång varm dusch, kroppskrubbning, rakning och massor av lenande balsam i håret. Masserade in olja i ansiktet för en snabb-OCM och provade dessutom en ny duschcreme som följde med i min Årets mama-goodie bag, en organic och parabenfri från Yves Rocher. Min snälla kropp som jag pressar hårt förtjänar lite kärlek!


4 kommentarer:

  1. Det där är vad jag ska ägna mig åt hela kvällen. Så himla skönt!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Söndagssyssla här med :)

    SvaraRadera
  3. Satt och letade runt efter någon ny rolig träningsblogg, och så fann jag din! Vilken underbar blogg! Har suttit i säkert 2 timmar och bara läst, läst, läst. Du är otroligt inspirerande! Keep up the good work :)

    SvaraRadera
  4. Tack Evelina! Kram till dig!

    SvaraRadera