söndag 27 november 2011

Träningsdrömmar - nu och i framtiden

Jag ser fram emot att:
  • Min rygg blir helt bra
  • Springa i skogarna i hemstaden tillsammans med pappa
  • Få veta hur långt jag nått styrkemässigt i slutet av december - älskar att gymma just nu
  • Kunna göra en chinup
  • Att någon gång få bygga ett hemmagym
  • Styrketräna ihop med min mamma (som fått träning på recept) för första gången
  • Lägga upp min nya fokusperiod i vår -löpning för hela slanten
  • Promenera under sena, ljusa kvällar i sommar - med P1 sommar i lurarna!
  • Träna Bikramyoga igen (förmodligen snart)
  • Få med mig Mr på Bikramyoga (förmodligen inte så snart men... kom igen baby, det kommer bli spännande ;)
  • Att om några år kunna springa bredvid då kotten cyklar
  • Åka långfärdsskridskor
  • Ta en tyngre kettlebell från stället
  • De nya träningspassen på SATS i vår
  • Utforska stigarna omkring vår nya bostad nästa år
  • Köpa en kajak och paddla med
  • Åka längdskidor med min familj en underbar vinterdag och stanna till och äta matsäck
  • Träna Bikramyoga igen (förmodligen snart)
  • Få med mig Mr på Bikramyoga (förmodligen inte så snart men... kom igen baby, det kommer bli spännande ;)
Vad har ni för träningsdrömmar?

2 kommentarer:

  1. Åh! Bli bra i min axel. Springa mitt första lopp (Göteborgsvarvet 2012, hoppas få in ett kortare lopp innan mest bara för att ha sprungit ett lopp innan). Lära mig åka fristil på längdskidor (sen jag var liten har det bara varit klassisk åkning - fantastiskt det också men jag vill ju utvecklas). Åka mitt första riktiga lopp på längdskidor. Kunna göra riktiga knäböj (är för kort hela baksidan, töjer, töjer och töjer för tillfället). Gå regelbundet på poweryoga. Testa Bikramyoga. Testa kettlebells. Kunna göra 10 armhävningar på tå. Finns mer men det här är vad jag kommer på nu lite snabbt.

    SvaraRadera
  2. Just nu drömmer jag om:

    Bikramyoga
    Nån bra yoga dvd att träna till hemma (Tips mottages gärna!)
    Löpning löpning löpning
    Få ändan ur vagnen, köpa hem en KB och börja svinga här hemma
    Få tid att gå på KB pass på gymmet (händer snart!)
    Zumba mera
    Få dansa igen
    Hitta intresse och glädje till att träna styrka på gymmet
    Att det nya gymmet i stan ska öppna och att de ska ha massa bra pass på schemat!
    Mera löpning
    Mera yoga
    En formtoppning för att själv komma i smaljeansen - fast först måste jag byta blixtlås på dem, nu just är de utan

    SvaraRadera