lördag 26 november 2011

Ute - och inne

Vilken fantastisk septemberd... öööh jag menar novemberdag! Solen strålar, härlig krispig luft, som gjort för en löptur! Men här står jag ändå på gymmet. För jag kör ju bara ett annat pass i veckan förutom styrketräningen och denna gång var det min KB-cirkel tidigare. Utöver det sticker jag förstås ut och springer någon kväll då jag gymmat på morgonen men jag byter aldrig bort styrkepassen. Trots sådant här väder! Och att jag ska jobba i butiken 13-17 idag, bye bye solljus... tar igen det imorgon!

5 kommentarer:

  1. Känner igen de där ;-) fast å andra sidan måste vi passa på när de väl är sol ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag hade också tänkt ta en löptur i solen, men nu helt plötsligt har ju solen nästan gått ner nu då vi haft fullt upp med lilla julsstädning, men förhoppingsvis kommer det solsken nån annan dag också :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Måste ju nu tipsa om min lilla saffranskaka jag precis sitter och mumsar på!
    Var innan och handlade för att göra dina lussebullar ,,,men glömmer jäst ""på en skala när man ska Baka bullar###
    Aja kom ihåg saffran iallafall och sugen som jag var så vart det en sk light kladdkaka med kesella FAST byt nu ut mjöl mot ca en halv dl pofiber i med lite fiberhusk,sucrin istället för socker och 2 pkt saffran i stället för kakao
    Tada en sk saffrans kaka ,lite svampig och kladdig ,men vad gör väl det när suget sätter i !!
    Trevlig helg på dig !!
    // Jess

    SvaraRadera