söndag 18 december 2011

Bikram

På senaste bikramyogapasset deltog en tjej som jag inte kunde slita ögonen ifrån. Jag nästan ramlade ur min Garurasana! Det var dock inte på grund av hennes fantatiska kroppskontroll eller den fantastiska kropp som förmodligen långa och många bikramyogapass gett henne, utan det faktum att hon hade oerhört snygga och praktiska kläder på sig. En topp som var stöttande men ändå helt öppen i ryggen (där jag svettas mest) samt ett par shorts som kunde dras ihop i sidorna (under passet, då man svettas som mest) till bikinimodell och dras ned innan till ett par cykelbyxor ungefär. Efter ett tags googlande kom jag fram till att de nog var av märket Shakti. Oj så fina, gaah! Vill ha! Måste skaffa bra kläder till bikramyogan. Så här vill jag gärna se ut under och till/från passet:

Bikram





Mössa, Zara
Tröja, Monki
Byxor, Acne
Yogakläder, Shakti

1 kommentar:

  1. Åh vad fina de var, vill med ha. Även om jag inte går på bikram...

    SvaraRadera