torsdag 22 december 2011

Dan före dan före doppardan!

Nedslag mitt i storstadssmeten, jag fastnar knappt på bild! Möten, ärenden och fler julklappar ska köpas det sista skälvande dygnet innan hemfärd norrut. Promenader med tunga kassar = fin vardagsmotion!

Kosten har tyvärr blivit slarvig den senaste veckan, känns som om jag hamnade fel där med julmiddagen, alkohol och efterföljande. Magen svullnar och protesterar direkt. Och stressen gör ju sitt till - Stockholm i juletid är vackert, men trångt! Skulle vilja få till ett bra och ordentligt gympass ikväll innan vi far som ett startskott för fortsatt sunda helgdagar!

2 kommentarer:

  1. Kom nyss fram till min hemstad i norr, mycket snö är det så jag ser fram emot fin längdskidåkning som träning under tiden jag är hemma!

    SvaraRadera
  2. Låter underbart, själv hoppas jag isen ligger så att vi kan åka långfärssskridskor!

    SvaraRadera