fredag 23 december 2011

Fråga: Plagg och prylar?

Sara undrar: Hej ! Gillar verkligen din blogg. Jag tycker det är extra kul när du gör collage av kläder, behöver verkligen tips på sånt! Gärna billiga tips vore bra, är student med inte så bra ekonomi :-) Du får gärna skiva ett inlägg om hur man väljer dem rätta träningskläderna. Sen undrar jag om du samarbetar med något märke och kommer ha tävlingar och ge oss läsare rabatter på kläder? Såg bara du lottade ut strumpor. Kramkram Sara

Svar: Ett sånt inlägg ska jag fixa. Som ni vet så använder jag ju ganska många plagg då jag tränar som inte är skapade för ändamålet, åtminstone då jag gymmar (när jag springer måste jag ha kläder med funktion!). Angående samarbeten så har jag tackat nej till flera förslag, det har varit märken där jag bara gillat en mindre del av kollektionen eller helt enkelt fått magkänslan att det inte är något jag vill omfamna. Men kanske snart! Jag har haft kontakt med ett klädesmärke vars plagg jag tycker är skitsnygga och som jag faktiskt nämnt tidigare här på bloggen (samt att ni läsare tipsat om dem) och de har dessutom ett välgörenhetsengagemang som jag vill stödja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar