tisdag 20 december 2011

God morgon yogis!

07.00. Undrar ni var jag är? På en timmes Yin Yoga (som bikram fast något svalare, kortare och lugnare!)

Förhoppningsvis ger mig energi nog att:
  • rusa ut från klassen prick 08
  • hoppa på tåget till Centralen
  • byta till mig en söt unge från Mr som jobbar i stan
  • åka åt andra hållet för dagislämningen vid 09
  • åka tillbaka igen - till där vi bor/jag jobbar
  • kila in på SATS och duscha
  • börja jobba i butiken vid 10
Vadå? Totally zen ju.

3 kommentarer:

  1. den där posen är utan tvekan av de snyggaste inom yogan! Är det du? Du gör den mycket bra/snyggt/väl i så fall! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket schema!
    Bra med uppmjukande yoga som start iallafall!

    SvaraRadera
  3. Inte jag... men jag är säker på att jag kan göra den lika snyggt :)

    SvaraRadera