tisdag 27 december 2011

Gymsug

Åh, hemma bäst. Imorgon blir det jobb men först ett gympass (ni är många som frågar om mitt träningsupplägg, allt finns att läsa här).

Jag kan knappt tro att min styrkefokusperiod redan snart är över! Jag har verkligen älskat det och upptäckt gymmet på ett helt nytt sätt (alla dessa år jag spenderat där och aldrig provat bänkpress till exempel...)

Men snart är våren här och med den - löpningsfokus! Vi ska ut och springa ihop massor förstår ni, jag ska nog lära er att älska det ; )

6 kommentarer:

  1. Börjar med att säga att din blogg är GRYM! Får massor med inspiration varje gång jag klickar in här.
    Har en fråga. Ska gå på bio imorgon med familjen och undrar om du har tips på något "nyttigt" biosnack? Familjen kommer förmodligen att kränga popcorn och godis, vilket jag inte vill göra men vill helst ha något litet att tugga på!

    SvaraRadera
  2. Hello! Jopp det har jag. Hemmapoppade popcorn är helt okej om du vill ha något salt. Jag brukar ta en liten blandpåse av nötter, torkade bär och mörk choklad med mig. Du kan också prova att byta ut chokladen mot en proteinbar du skär i småbitar! (Kolla så att det är högt proteininnehåll, ingen sån där energibar). Eller blanda också i - låter förvånande men är gott - några fras/kuddar/hjärtan eller liknande från flinghyllan - de innehåller väldigt lite energi per bit men knapret tillfredställer ;)

    SvaraRadera
  3. Jag var på bio för två dagar sedan och skalade tre mandariner bröt klyftor och satte i en påse. Gott!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för tipsen! :D

    SvaraRadera
  5. Jag kör alltid torkade bär, dadlar och nötter samt lite kakaonibs :) mums

    SvaraRadera
  6. Ser fram emot att lära mig älska löpning! Det har alltid varit något jag avskytt, och då har jag ändå varit orienterare i typ hela mitt liv haha. :)

    SvaraRadera