måndag 12 december 2011

Magic monday

Tack så mycket för alla glada tillrop : ) Idag är jag på sånt där slap me-gott humör som säkert irriterar de medmänniskor som börjar måndagen lite surare. Men vad gör det, denna energi ska användas på gymmet!

Jag har haft en underbar helg med familjemys, släkthäng, festligheter, slappande och lagom med träning. Igår fikade vi hos vännen Malin + familj som bor i Bromma i samma nybyggda område dit vi ska flytta. Nu börjar det bli klart och jag såg framför mig hur jag i vår kommer springa på den fina träpromenaden som går längs vattnet utanför vårt hus. Underbart! Jag tog också med en sats av mina pepparkaksbollar i barnvänlig tappning; utan proteinpulver och så bytte jag kesellan mot fetare mjölk och slängde i några gojibär. Perfekt tips på fika utan vare sig socker eller vitt mjöl och med massor av nyttigheter till småttingarna.

1 kommentar: