måndag 26 december 2011

Spartips

Just ja, mellan 25 december till den 8 januari är det mellandagsrea på Sportkost.se om ni vill shoppa loss på kosttillskott med julklappspengarna. Ska fixa lite rabatt till er på originalprodukter också i vår! Mitt proteinpulver är tokslut men jag fick några nya smaker i julklapp av Mr som jag ska få hämta ut så fort vi kommer hem tydligen :) Så jag är istället sugen på att klicka hem lite hälsokost, Kan Jang och Echinea Force, jag är ingen stor användare av naturläkemedel men allt som innehåller röd solhatt tycker jag är grymt bra. Placeboeffekt? Bäst att vara redo nu i januari då gymmet överbefolkas med nykomlingar - och förkylningsbaciller ;) Och en rosa skaljacka, någon som provat det märket och gillar?

3 kommentarer:

  1. Jag har deras sport BH och ett linne och är supernöjd. Bra passform och kvalitet tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Har du något tips på proteinpulver att köpa? Jag har länge tänkt att köpa men då jag är student tvekar jag rent pengamässigt då jag vill köpa något som verkligen är bra och som går ner, så det inte är något som bara köps och som sedan står.

    SvaraRadera
  3. Stepup: Bra att veta, tack!

    Lina: Oj, det är jättesvårt att rekommendera. Smaken är ju som baken? Det som en tycker smakar lyxig jordgubbsmilkshake tycker en annan smakar sliskigt och konstgjort, den chokladsmak som någon kallar lagom söt och härligt fyllig tycker en annan är besk och torr. Jag brukar kolla på kundrecensionerna i webbshopparna och försöka hitta någon medelväg. Ett tips som många brukar gilla är märket 3 whey, de har 750g-påsar såg jag så då blir det inte så dyrt att prova. Lycka till!

    SvaraRadera