torsdag 15 december 2011

Underbart!

Bikramyogan blev idag på förmiddagen istället. Den nya studion var fantastiskt fräsch och även om det var något varmare (och lite För varmt medgav instruktören som försökte justera detta) så var det härligt. Jag åt tyvärr för nära inpå (man ska äta senast tre timmar innan), jag var lat och klev upp sent, blev lite illamående. Men det gick över och även om jag kände mig lite trött och inte presterade lika bra som förra gången var jag som vanligt sjukt nöjd efteråt.

Hjärtat slår ju som en stånghammare och man svettas floder i 1,5h, vilken prestation! Bästa bonusen är att värmen och svetten lockar fram en rosig babyhud som knappast behöver smink.

1 kommentar:

  1. Mmm, det ser sååå godt ut (synd vi ikke har det her jeg bor) Og plusspoeng for finfine bilder:))
    Siri

    SvaraRadera