fredag 16 december 2011

Weekend, partytime

Gonatt! Eller godmorgon för dig som läser detta då. Oj vilken rolig helg jag har framför mig. Först sovmorgon och mys med familjen. Sen förhoppningsvis ett högkvalitativt gympass (och jag ska prova en PWO för första gången, iiih nervöst! Berättar mer om vad tusan det är för något sen). Eftermiddagen bjuder på kalas för svärmor som fyller år och där får kotten stanna medan jag och Mr ger oss av hem för att bli fina inför fest på kvällen. Det är den stora årliga julmiddagen med kompisgänget och jag ser fram emot att klä upp mig till tänderna, ni kanske vill se en bild sen som motvikt till mina träningskläder? ;) Och på söndagen - då vi kanske är lite tunga i huvudet - ska vi leka tvåbarnsföräldrar då vi lånar söta lilla E över dan. Nu, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar