lördag 7 januari 2012

3xgul frukost!

Massor av krämig äggröra, ost och bananer - en smakkombo som jag älskar, kanske inte något för alla. Lite grönt till - grönt chaite : )

Igår kväll alltså. En mindre bra kväll ur ett kostperspektiv, jag kom hem från löpturen med den där enorma stenåldershungern ni vet. Jag började med bra grejer men blev inte mätt och fortsatte med mindre bra grejer... well, så är det ibland. Kanske var det vad jag behövde, upp på hästen idag igen. Nu en krämig, vaniljdoftande proteinlatte, mmm!

6 kommentarer:

  1. Ägg och ost är finfint, banan går bara inte. Det kommer upp direkt. Jag klarar dock av det i smoothies och så, jag borde dricka sånt lite oftare kanske.

    SvaraRadera
  2. Proteinlatte? /Mikaela

    SvaraRadera
  3. Vilken annorlunda kombo, spännande och lockande att testa. Efter ett styrkepass tex!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag kollat på dina Gococo kompressionsstrumpor länge och bestämt mig för att slå till! Hur är de i storleken? De har ju lite annorlunda storlekar och det får ju inte bli fel...

    SvaraRadera
  5. Hihi härlig frukost! Den står man sig länge på ;)

    SvaraRadera
  6. Anonym: Hmm jag tycker de sitter perfekt, jag skickade ju bara min storlek och vadbredd till dem så fick jag rätt. Jag har medium/medium (har rätt smala vader men är lång och har 39 i skostorlek).

    SvaraRadera