måndag 2 januari 2012

Dagens träning: Rygg + biceps


Jag var inte så stark idag - jag körde i och för sig dropsets så jag tröttade ut musklerna ordentligt innan nästa övning, kan vara därför. Men uppvärmningen gick bra. Jag försöker ju öka med en bränd kalori för varje pass (helt enkelt för att det är den minsta enheten på crosstrainern) men nu är jag stuck på 120 sedan tre gånger... då har jag ändå motstånd 11/10 varvat med 11/13 och puls på 180! Dumma maskin :) Jag svettas som en gris. Har ett sweatband i neonrosa som jag fick av Mr igår, skönt och trevligt!

Nehepp, nu ska jag faktiskt bita ihop och testa det där magpasset. Puss!

2 kommentarer:

  1. Wow! Du ger ju järnet på maskinen! Jag tror faktiskt inte man kan förbruka mer kcal än du gör ;)

    SvaraRadera
  2. Du e så duktig, jag får se till att komma iväg till gymmet!! Hittar en massa ursäkter.. måste städa.. måste tvätta osv :D

    SvaraRadera