måndag 27 februari 2012

Aj

Och preciiis DÄR kom svullna PMS-magen på besök, ett inte särskilt trevligt sällskap. Och den gick också alldeles själv förbi affären på vägen hem och köpte sig en Marabou Black, inget jag kunde göra...

Jahapp, då gäller det att styra upp och inte fastna i allt eller inget. Den där halva kakan i magen blir bra energi att träna på. Fyller på med lite kvarg nu. Sen får vi se vad och hur länge det blir, men träning blir det! Ni vet vad jag brukar säga, "nu kan jag lika gärna..."-mentaliteten är det enda man ska akta sig för, allt däremellan brukar jämna ut sig. Men det sagt kan det mycket väl hända att resten av chokladen går åt ikväll, med lite hjälp.

7 kommentarer:

  1. sitter fast i det dära jag nu med. Åt tre lindor bollar nyss. vill ha mer nu när jag redan "förstört" dagen.... suck. Kör hårt på träningen!

    SvaraRadera
  2. Jobba på, lider m dig! Måste bara ge dig sjukt med beröm! Brukar alltid häpnas över de människor som skriver att bloggar får dem att puscha sig etc. Har inte riktigt hänt mig, o då läser jag MÅNGA bloggar! Men när du började snacka löpning, la ut träningspass o verkligen gör det möjligt för oss läsare att hänga med ja, ja då blev tom jag puschad! Som van löpare hänger jag på för att få lite ny input o happenings i min löpning. Har bara en fråga o det e hur tröskelpassen ska springas? Först 4 k o sen 2 km o sen vila eller?

    Tack för grymt bra jobb m att onvolvera dina läsare!

    SvaraRadera
  3. Men är den god den där nya? Jag funderade på den i helgen men då fanns den inte så det blev det gamla vanliga smågodiset. Är det något jag bör testa, nästa gång min mage tar kontrollen över mig?! ;-)

    SvaraRadera
  4. Om du har bestämt dig för att köpa chokladen (för det är ju förstås du själv och inte din PMS som tagit beslutet) så passa på och njut av den också! Annars blir det ju dubbel förlust bara. Alla har vi sämre dagar, det gör att vi uppskattar de bättre desto mer! Kämpa på, du är grym.

    PS: Ang. ditt inlägg om att folk hade sagt att du inte ska börja löpträna för att då tappar du din kropp bla bla bla... BULLSHIT tycker jag, gör det du mår bäst av och tänk inte så mycket på hur din kropp formas. SÅ stora skillnader blir det ju trots allt inte om du inte har tänkt övergå till att bli långdistansare och BARA springa... Den bästa träningen är den som blir av, punkt slut.

    SvaraRadera
  5. Jag sitter också och tänker såna tankar nu. Var tvungen att gå hem från träningen för att jag hostade så lungorna höll på att flyga ut. Men bara för att jag inte tränar så kan jag ju iallafall äta bra och inte röra den där chokladen som min roomie har lämnat på soffbordet!

    SvaraRadera
  6. Usch, jag är sp fast i det där sötsaksträsket nu, men orkar ändå knappt ta tag i det. Och jag är så trött på det, men som du säger så finkar det som träningsbränsle!

    SvaraRadera
  7. Jag visste inte om Marabou black, men nu vet jag exakt vad jag kommer äta i helgen. Den låter ju hur god som helst!

    Hoppas träningspasset blev bra å svettigt!

    Du har ju grymt snygg kropp ju! Riktigt snygg bild i inlägget innan!

    SvaraRadera