söndag 4 mars 2012

Dagen efter kvällen före

Så, nu är vi utvilade efter en lång och rolig natt. Där det till och med ingick lite
motion, vi spelade otaliga vändor rundpingis på klubben :-)

Nu mår jag som man förtjänar och tänker att det där med att dricka några större mängder alkohol regelbundet är jag nog klar med. Jag älskar ett gott glas vin till helgen eller en matlagningscocktail på fredagen då vi står i köket och experimenterar men annars får det nog vara om inte någon fyller jämt :-)

Nu är de höga klackarna utbytta mot Easytones och snart ska jag och snyggingen bredvid promenera iväg på en champagnebrunch, solbrillorna på! Mer motion än så blir det inte för mig idag. Hungrig!

6 kommentarer:

  1. Något som slog mig på bilderna: himlars va söt du är! Ja, det var bara det jag ville säga :)

    SvaraRadera
  2. Sådär snygg och fräsch hoppas jag att jag ser ut efter att ha kört din träning och dina recept :)

    SvaraRadera
  3. Men åh, tack, vad söta ni är :-) Jag är ju inte ute så ofta så då är det riktigt kul att fixa sig ordentligt!

    SvaraRadera