tisdag 15 maj 2012

Ut med er

Skriver sällan här om min statistik. Inte för att jag inte själv kollar den (för det gör jag, det är kul!) men tänker att det inte är så intressant för er.

Men idag. Så skulle jag bara vilja dela med mig av att det i Sverige numera inte finns några pro ana/mia-bloggar med fler följare än mig i kategorin Hälsa. Det har stört mig länge, då jag hittat blogg efter blogg ovanför min i listan där jag inte tyckt de hör hemma. No more. Nu skulle jag vilja rensa nedåt också. Tack för ordet.

7 kommentarer:

  1. GILLA! :D Mer hälsa till folket!

    SvaraRadera
  2. det är riktigt bra! ogilla sådana ohälsosamma bloggar! mer av dig och mindre av dem är faktiskt bra för allas våran hälsa! :D

    SvaraRadera
  3. sååå GÖTT!!!! har också undrat hur de bloggarna ens FÅR ligga under kategorin "hälsa".... stört mig otroligt mycket. Smaljeansen och du däremot... ooh like like :D

    SvaraRadera
  4. Gött att det går åt rätt håll! Pro-ana är scary. Så glad att jag var tonåring före internettets genombrott!

    SvaraRadera