torsdag 28 juni 2012

Mer av Elbe: Det här med Instagram

Pinterest har jag och det håller jag privat eftersom mina bilder där inte rör samma ämnen som bloggen tar upp.

Instagram däremot har jag velat med att skaffa för jag vet inte hur jag vill göra. Egentligen tycker jag det vore kul att ha en profil som ni kan följa, de av er som gillar att veta lite mer om mitt vardagsliv (kost, träning och hälsa ihopvävt med det förstås). Det ideala vore då att även mina privata bekanta kan följa den, de flesta ovetandes om min blogg. Jag skulle då publicera material som passar båda - ett separat Smaljeansen-konto vore helt enkelt för jobbigt. Vet inte riktigt om det skulle krocka dock, kommentarerna och antalet följare kanske skulle skapa huvudbry. Hm, måste klura mer.

Gillar ni Instagram?

10 kommentarer:

  1. ÄLSKAR instagram! Hade varit jättekul att kunna följa dig där med!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också INSTAGRAM, tråkiga bilder blir helt plötsligt levande/vackra bilder!

    SvaraRadera
  3. O ja, instagram är finfina grejer! Vore skoj att kunna följa dig där.

    SvaraRadera
  4. Har konto men har inte kommit igång ännu...

    SvaraRadera
  5. du länkade till en blogg "sund, stark och snygg" som fick otroligt många besökare snabbt...idag har hon tagit bort bloggen...vad hände? fick hon för mycket besökare eller var det dagens LCHF inlägg något som orsakade nedläggningen?

    SvaraRadera
  6. jag verkligen älskar Instagram! :) Tycker det är så roligt att se alla fina bilder som dyker upp varje dag!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar Instagram :) har bara haft konto i någon vecka men jag är helt hooked! Du måste skaffa :) man blir helt glad av allas fina bilder!

    SvaraRadera
  8. Jag älskar Instagram :) har bara haft konto i någon vecka men jag är helt hooked! Du måste skaffa :) man blir helt glad av allas fina bilder!

    SvaraRadera
  9. jag tycker instagram är roligt, var väldigt emot det förut men skaffade det och gillar det. perfekt för en annan som tagit bort Facebook! ;)
    Skaffa!!

    SvaraRadera
  10. Men Elbe, har det inte hänt dig ännu att en barndomskompis, bekant eller privat bästis hittar till smaljeansen och ba "det är ju min kompis!" och hör av sig till dig?

    ?

    Eller njuter de i hemlighet kanske av att du inte vet att de vet? Bloggen är ju så stor nu tänkte jag...

    Jag insta är kul! Du får nog ha två konton skulle jag tro för att få ihop det :-) Och det är inte jobbigt om båda login är sparade.

    SvaraRadera