fredag 15 juni 2012

Nedslag

Resan gick bra! Det bjöds på en kladdig kycklingwrap men den fick nobben, istället åt jag ett par utsökta matmuffins och några blåbär/kardemummabollar. Coltingpannkakorna orkade vi inte... Kotten satt en rad bak med Mr och höll sig nästan vaken hela vägen i taxi hit till Falsterbo och ligger nu klubbad i nytvättade barnlakan, så fint de bäddat.
Förhoppningsvis sover hen länge imorgon ;-)

Här är underbart, jag har gått en vända runt gården och det doftar tång och hav och rosor. Sen bar det av till receptionen för en kopp grönt chaite som fick följa med till sängen där vi blandar fotboll med tidningshögen. Så trött, så härligt att ligga här.

Spännande utbud de lämnat åt oss i badrummet också, Korres vad är det för märke... känns lite eko men det kan ju vara förpackningarna som luras. Skönt att slippa småflaskor i alla fall tycker både jag och miljön.

7 kommentarer:

  1. Oh det märket är grekiskt! Jag använder hudvårdsprodukter där ifrån och det funkar utmärkt!

    Det är ganka ny inkommet i sverige (tror endast NK, & kanske åhlens har det) så det är inte konstigt att du tycker det är konstigt haha

    SvaraRadera
  2. Hos mig säljer enbart apoteket det märket. Bra produkter med enbart naturligt innehåll!
    Ha så gott!

    SvaraRadera
  3. det är som dem andra säger grekiskt, ja! har använt det i många år då jag sjäv är halv grekinna och alltid köpt hem mig massor till sverige, innan det kom hit då dvs. jävligt bra, och till största del ekologiskt och naturligt. det står på förpackningarna oftast vad somär naturlig, och vad som inte är det (klart och tydligt), men kommer inte ihgp om det var bara på grekiska...

    deras make up remover 3 in 1, är något jag använt i fem (!) år.

    SvaraRadera
  4. Välkommen till skånsk mark! Hoppas vädret blir bättre så ni får det fint där ute! Själv går jag och längtar lite till hemstaden i norr, får dock vänta drygt två månader innan mina fötter vandrar där.

    SvaraRadera
  5. Ha en skön helg nu i skåneland!

    SvaraRadera
  6. Testa Korres! De är typ eko, ja och väldigt härliga! Brukade köpa dem när jag bodde utomlands, var både rikare då och de kostade mindre där.

    SvaraRadera
  7. Använder Korres schampoo och tycker det är helt okej. Beställde mitt från Nelly.com. Kommer gå över till BM bara jag får slut på flaskan.

    SvaraRadera