tisdag 5 juni 2012

Svettband

Folket på Kari Traa (där min fina rosa tröja kommer ifrån) hörde av sig och frågade om de fick skicka några plagg ifrån sin nya träningskollektion. Det fick de. Nu har de kommit och jag ska testköra dem vid tillfälle så inget om det ännu men däremot kom det med en bonus i paketet, ett pannband och två svettarmband i frotté.


Märkligt - och roligt - eftersom jag senast i förrgår konstaterade att jag verkligen måste köpa mig ett par svettband eftersom mina nya kettlebells inte alltid är så snälla mot mina handleder. Tack för den synkningen, kosmos :-)

Nu ska jag trilla köttbullar till två förhoppningsvis hungriga barn!

1 kommentar:

  1. Jag har en träningstopp från Kari Traa som jag verkligen gillar. Vill gärna ha det fina understället med fjärilar över hela också :)
    Ska bli kul att läsa vad du tycker.

    SvaraRadera