torsdag 23 augusti 2012

Nedslag: 11.23

Lata Elbe drar sig vid skrivbordet, dags att träna. Men jag vet ju hur peppad jag blir då jag kommer ned! Jag har kört tre dagar i rad nu, ibland lägger jag vilodagen här men jag är pigg så jag slänger in ett pass i dag också! I helgen kan det nämligen bli dåligt med sånt.

Jag, Mr och kotten flyger ned till Torekov för en släktträff på min sida imorgon eftermiddag. Ska bli så himla kul! Samtliga medlemmar av släkten, plus alla barn. Kanske är det inte för sent att bada i havet i år? Tror min pigga faster har hittat på en massa spännande aktiviteter.

En löptur längs stranden vore ju inte helt fel heller, skorna + shorts och linne tar ju ingen plats alls i väskan så de får föja med. Kosten kanske det blir lite si och så med, men målet är i alla fall att jag ska må bra (dvs inte magont eller sjukligt mätt)!

Nej, det där gymmet vareja...

2 kommentarer:

  1. Ibland känns det segt innan man kommit igång men man vet ju att det ALLTID känns underbart efteråt. : )
    Jag badade i havet förra helgen och det var skönt. : )

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Gillar din blogg! Har röstat på den :-)

    Vad är det egentligen du jobbar med? Träna på jobbet?

    Må väl!

    SvaraRadera