måndag 20 augusti 2012

Workout + blondie

Damerna kör ju cirkelträning här vid 14 varje måndag, jag hängde på men bara två varv av tre, vill inte väcka förkylningsmonstret... lagom svettig nu, känns bra!

Vet ni, jag ska bli blond(are) igen. Så trött på svarta rötter och dassiga längder (är mörkblond egentligen). Bokade tid för några veckor sen hos min favoritfrisör dit jag går c:a 1 gång/år. Svindyrt, svinbra. (Man måste boka typ ett par månader i förväg...!) Jag ska gå dit och sippa cappuccino, läsa skvallertidningar och bli masserad i timmar medan mitt hår blir så där fruktansvärt fabulous. Ja.





Undra hur mitt no poo-hår kommer tåla blekningsmedel... med denna tjocka man krävs det m.y.c.k.e.t. Jag ska iofs klippa ur det också. Låter kanske galet för er med tunnt hår men de brukar faktiskt ansa ut en tredjedel av mitt hår!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ska söka en PT nu snart och jag undrade om du har några tips till hur jag ska tänka runt omkring det? Är det något speciellt jag br tänka på för att få ut så mycket som möjligt ? Om du har lite tips vore det snällt =)

    SvaraRadera