fredag 21 september 2012

Peace



Hemma idag med. Min kropp är ju en maskin, nu gäller det att låta motorn vila, fylla på olja och smörja... vad det nu är man smörjer ;-)

Sov till .10.40 (då jag väcktes av telefonen). Visste väl att jag hade en långsovare i mig fortfarande ;-) Jag har gjort några små jobbgrejer under dagen och mest tagit det lugnt (försökt att inte surfa en massa träningsbloggar och bli avis). Lugn och fridfull. Aaaaoooom (det där munkljudet).

Nu ska jag hänga med min skatt. Det är ju fredag!

4 kommentarer:

  1. Min kropp är en MASKIN? Vad hände med my body is a temple? ;)

    Trevlig fredag!
    xxx
    Sara

    SvaraRadera
  2. Hej skrev till dig i går men kan inte hitta det i dag:)
    Tack för en bra blogg! Jag undrar var du brukar köpa dina kompressionsstrumpor?

    SvaraRadera
  3. Sara: Well det ena utesluter inte det andra :-) Jag tänker mig en väloljad och tyst maskin, en fridfull sådan :-)

    Anonym: De är av märket Gococo, de vita finns på sportkost.se!

    SvaraRadera
  4. Det lilla man skymtar av din tv-bänk så tycker jag den ser helt amazing ut! Kan du inte fota en hel bild på den? Söker inspo på längre tvbänkar:)

    SvaraRadera