onsdag 26 september 2012

Höstfärger

Någon frågade om min jacka, den är av märket Peak Performance och heter något i stil med... snow parka? Jag köpte den i början av mars till halva priset och hann använda den under många kyliga PW:s innan det var dags för en svalare i mitten av maj! Köp alltid vinterjackor på vårrean people.

Den är superskön och regntålig och har hållit mig varm under många lekplatsbesök. I lite prydligare sammanhang använder jag helst en kappa men jag klarar mig inte utan en varm dunjacka av sportigare modell då jag både är förälder och gillar att vistas utomhus :-) Förut hade jag en av märket Woolrich (köpt på rea också förstås, de är crazydyra!) superskön men den är vit - vet inte hur jag tänkte där - inte så praktiskt ;-)

Stockholm är riktigt regnruskigt idag!

1 kommentar:

  1. Snygg!

    Jag hittade din blogg av en slump igår när jag satt på jobbet och sökte efter nya träningsbloggar (jobbar med friskvård och hälsa), och jag måste säga att jag föll pladask :-) Kommer definitivt återkomma!!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera