fredag 14 juni 2013

Systrarna Voltaire på PUB

Jag häckar redan ganska ofta i botten på PUB-huset vid Hötorget här i Stockholm, eftersom det där ligger både Blueberry Lifestyle och en stor hälsokostbutik. Nu har Systrarna Voltaire öppnat butik där också så jag var inte sen att kila ned på lunchen och botanisera.

Man blir ju väldigt köpsugen av allt eko/raw/organic men prislappen blir man oftast inte lika sugen på. Det fanns i alla fall några prisvärda grejer, som till exempel hudvårdslinjen Naturligtvis. Det fanns en servering också och jag väntade mig raw food men de verkade köra mer mainstream. Kanske blir ett lunchtest här framöver!


1 kommentar:

  1. Provade nudelsallad med kräftstjärtar när jag var där. Den var så god! Kul med en sallad som är lite matigare och mer spännande än trist isbergssallad, gurka och tomater.

    SvaraRadera